• E-160 S V1 rozmiar S

Symbol: WE160S-V1-S

Egzemplarz testowy ALE przebieg ok. 10-20 km bo jest nowy silnik Bosch zamontowany !+ koszt wysyłki: 200 zł CENA DO LEKKIEJ NEGOCJACJI !

Rozmiar
S
29599.00 -59% 11999.00
Do końca promocji pozostało:
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
29599
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Opinie
Wysyłka w ciągu 48 godzin
Cena przesyłki 200
Odbiór w punkcie sprzedawcy 0
DHL 200
Dostępność Ostatnia sztuka!
Waga 23 kg

Opcja "Click&Collect" - +48 697 99 33 50

Zostaw telefon

E-160 S V1 rozmiar S (160-168cm)

Egzemplarz testowy ALE przebieg ok. 10-20 km z powodu instalacji nowego silnika Bosch !

Stan bardzo dobry / dobry. Po pełnym serwisie (u Bike Doctor Serwis), wymiana łańcucha, i wszystkie elementy co koniecznie wraz z regulacja napędu.

Model e-160 to następca e-150. Ma zwiększony skok do 160 mm, zmienione niektóre podzespoły, zwiększony nieco prześwit, nowe, lepsze poprowadzenie przewodów do silnika oraz regulowaną geometrią ramy*. Zawieszenie w E-160S stanowią najnowszy widelec RockShox ZEB 27.5" 160mm, z offsetem 44mm i świetną sztywność oraz damper RockShox Deluxe Select + RT, DebonAir.

Napęd SRAM GX Eagle oraz hamulce SRAM Guide GE z tarczami 220mm to zestaw gwarantujący najwyższą jakość. Opracowaliśmy mocniejsze koła, wykorzystując nowe, dedykowane dla rowerów elektrycznych asymetryczne obręcze WTB HTZ i30 TCS 2.0 System, które mają grubsze ścianki i wykorzystują połączenie tulejowe. Model występują w całym zakresie rozmiarów czyli od XS do XL.

Silnik Bosch Gen 4 o wysokim momencie obrotowym jest super-kompaktowy i zapewnia wyjątkowo płynne dostarczanie mocy, które symuluje normalne pedałowanie, a obawa o zasięg nie powinna stanowić problemu, ponieważ standardowo montujemy potężny akumulator 625 Wh. W MY21 moment obrotowy silnika został zwiększony do 85 Nm, a tryb e-MTB ma wiele ulepszonych funkcji. Więcej o systemie Bosch Performance Line przeczytacie tutaj>>> (i przekierowanie do tej podstrony o Bosch)

*Shape It Link to specjalnie zaprojektowany Shock Extender tak, aby pasował do wszystkich rowerów Whyte z pełnym zawieszeniem, wyposażonych w standardowy Shock Extender. Dzięki takiemu rozwiązaniu możesz indywidualnie dostosować rower do swojego stylu jazdy i terenu w jakim będziesz się chciał poruszać. Zmieniasz wtedy wysokość suportu od ziemi oraz kąt główki ramy (tabela w załącznikach). Niemniej nie ma to wpływu na przełożenie dźwigni lub kinematykę zawieszenia.

 

Tabela rozmiarów
XS S M L XL
4'7″ - 5'3" 5'3" - 5'6″ 5'6" - 5'10″ 5'10" - 6'2″ 6'2" - 6'6″
145 - 160 cm 160 - 168 cm 168 - 178 cm 178 - 188 cm 188 - 198 cm

image

 

Parametry ramy

Dane w tabeli podane się w milimetrach.

ROZMIAR XS S M L XL
A - kąt główki 64 65 65 65 65
B - kąt rury podsiodłowej 75.4 75.2 75 74.8 74.6
C - górna rura 557.7 579.2 609.1 638.3 667.8
D - wysokość suportu 330 330 330 330 330
E - wysokość górnej ramy 792 807 822 822 824
F - rozstaw osi 1186 1197.6 1228.5 1258.6 1289.1
G - odległość oś suportu - oś tylnego koła 442 442 442 442 442
H - sztyca podsiodłowa 30.9 30.9 30.9 30.9 30.9
I - główka ramy 112 116 130 142 155
J - rura podsiodłowa 368.3 406.4 431.8 457.2 482.6
Stack 598.1 607.3 620 630.9 642.7
Reach 410 430 455 480 505
Bateria:
Wewnętrzny akumulator Bosch 625 Wh PowerTube. Osiąga pełne naładowanie w 5 godzin, dostarzczane z 4A ładowarką kompaktową, 80% naładowania od 0 osiąga w 2.5 godziny
Dźwignie hamulców:
SRAM Guide RE, MMX
Dźwignie przerzutek:
SRAM GX-E Eagle, Single Click, MMX, 12 Speed
Gripy:
Whyte Lock-on V Grip
Kaseta:
SRAM PG-1210 Eagle, 11-50, 12 Speed
Kategoria:
eBikes, Full Suspension
Kierownica:
Whyte Custom 6061 Alloy, 30mm Rise, 35mm Bar Bore, 780mm Wide
Kolor Rama:
Matt Burnt Orange with Black & Earth
Korba:
SRAM EX1, 165mm, ISIS with X-SYNC 2, Direct Mount 34T for Bosch Gen 4, Black
Łańcuch:
SRAM GX Eagle, 12 Speed
Mostek:
Whyte Enduro Stem, 35mm Bar Bore, 35mm Extension
Obręcze:
WTB HTZ i30 TCS 2.0 System, Asymmetric, Sleeved Joint, Super Tough Construction, Tubeless Ready, 32 Hole
Opona przednia:
WTB Verdict TCS System 27.5" X 2.5" Light/High Grip, Tri-Tec triple compound High Grip rubber, Lightweight Casing,
Opona tylna:
WTB Verdict TCS System 27.5" X 2.5" Tough/High Grip, Tri-Tec triple compound, Fast Rolling rubber, Enduro Casing
Pedały:
Brak
Przedni amortyzator:
RockShox ZEB 27.5", 160mm Travel, 44mm Offset, DebonAir, Charger R Damper, Fast Black Coating, Tapered Steerer, 110mm x 15mm Boost, Maxle Ultimate
Przedni widelec (skok)::
160 mm
Przednia piasta:
Alloy, Double Sealed Cartridge Bearings, 15mm x 110mm Boost Through Axle, 31mm Torque Caps, 32 Hole
Przednia przerzutka:
N/A
Przednie hamulce:
SRAM Guide GE, 4 Pot with Sintered Metal Pads, 220mm Rotor
Rama:
6061 Alloy, Hydro Formed T6 Aluminium, Multi Butted, Custom Drawn, Tapered Headtube, Internal Cable Routing for Dropper Post and 12mm X 148mm Boost Dropouts
Rodzaj ramy:
Aluminiowa
Rozmiar Koła:
27,5"
Silnik:
Bosch Performance Line CX (Gen 4). 85 Nm max Torque, 250 W nominal power, 2.79 kg 4 Power settings including progressive eMTB mode which automatically adjusts the support
Siodełko:
Whyte Custom, Triple Panel Design
Stery:
FSA No. 57E Orbit ZS, 1 1/2" Lower and 1 1/8" Upper Sealed Cartridge Bearings
Suport:
N/A
Szprychy:
DT Swiss Champion 2.0mm, Black Stainless, Brass Nipples
Sztyca:
Whyte drop.it Adjust, 30.9mm, XS/S 120-150mm Travel, M/L 140-170mm Travel, XL 170-200mm Travel, Paddle Remote Lever
Tylna piasta:
Alloy, E-bike specific, Double Sealed Cartridge Bearings, 12mm x 148mm Boost Through Axle, 32 Hole
Tylna przerzutka:
SRAM GX Eagle, 12 Speed
Tylne hamulce:
SRAM Guide GE, 4 Pot with Sintered Metal Pads, 200mm Rotor
Tylny amortyzator:
RockShox Deluxe Select + RT, DebonAir, Fast Black Coating, Adjustable Rebound, 2 position compression adjustment
Wyświetlacz:
Bosch Purion
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie