-
E-160 S V1 rozmiar S
Egzemplarz testowy ALE przebieg ok. 10-20 km bo jest nowy silnik Bosch zamontowany !+ koszt wysyłki: 200 zł CENA DO LEKKIEJ NEGOCJACJI !
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 48 godzin |
Cena przesyłki | 200 |
Dostępność | Ostatnia sztuka! 1 szt. |
Waga | 23 kg |
Kod kreskowy | |
EAN |
Opcja "Click&Collect" - +48 697 99 33 50
Zostaw telefon |
E-160 S V1 rozmiar S (160-168cm)
Egzemplarz testowy ALE przebieg ok. 10-20 km z powodu instalacji nowego silnika Bosch !
Stan bardzo dobry / dobry. Po pełnym serwisie (u Bike Doctor Serwis), wymiana łańcucha, i wszystkie elementy co koniecznie wraz z regulacja napędu.
Model e-160 to następca e-150. Ma zwiększony skok do 160 mm, zmienione niektóre podzespoły, zwiększony nieco prześwit, nowe, lepsze poprowadzenie przewodów do silnika oraz regulowaną geometrią ramy*. Zawieszenie w E-160S stanowią najnowszy widelec RockShox ZEB 27.5" 160mm, z offsetem 44mm i świetną sztywność oraz damper RockShox Deluxe Select + RT, DebonAir.
Napęd SRAM GX Eagle oraz hamulce SRAM Guide GE z tarczami 220mm to zestaw gwarantujący najwyższą jakość. Opracowaliśmy mocniejsze koła, wykorzystując nowe, dedykowane dla rowerów elektrycznych asymetryczne obręcze WTB HTZ i30 TCS 2.0 System, które mają grubsze ścianki i wykorzystują połączenie tulejowe. Model występują w całym zakresie rozmiarów czyli od XS do XL.
Silnik Bosch Gen 4 o wysokim momencie obrotowym jest super-kompaktowy i zapewnia wyjątkowo płynne dostarczanie mocy, które symuluje normalne pedałowanie, a obawa o zasięg nie powinna stanowić problemu, ponieważ standardowo montujemy potężny akumulator 625 Wh. W MY21 moment obrotowy silnika został zwiększony do 85 Nm, a tryb e-MTB ma wiele ulepszonych funkcji. Więcej o systemie Bosch Performance Line przeczytacie tutaj>>> (i przekierowanie do tej podstrony o Bosch)
*Shape It Link to specjalnie zaprojektowany Shock Extender tak, aby pasował do wszystkich rowerów Whyte z pełnym zawieszeniem, wyposażonych w standardowy Shock Extender. Dzięki takiemu rozwiązaniu możesz indywidualnie dostosować rower do swojego stylu jazdy i terenu w jakim będziesz się chciał poruszać. Zmieniasz wtedy wysokość suportu od ziemi oraz kąt główki ramy (tabela w załącznikach). Niemniej nie ma to wpływu na przełożenie dźwigni lub kinematykę zawieszenia.
XS | S | M | L | XL |
4'7″ - 5'3" | 5'3" - 5'6″ | 5'6" - 5'10″ | 5'10" - 6'2″ | 6'2" - 6'6″ |
145 - 160 cm | 160 - 168 cm | 168 - 178 cm | 178 - 188 cm | 188 - 198 cm |
Parametry ramy
Dane w tabeli podane się w milimetrach.
ROZMIAR | XS | S | M | L | XL |
---|---|---|---|---|---|
A - kąt główki | 64 | 65 | 65 | 65 | 65 |
B - kąt rury podsiodłowej | 75.4 | 75.2 | 75 | 74.8 | 74.6 |
C - górna rura | 557.7 | 579.2 | 609.1 | 638.3 | 667.8 |
D - wysokość suportu | 330 | 330 | 330 | 330 | 330 |
E - wysokość górnej ramy | 792 | 807 | 822 | 822 | 824 |
F - rozstaw osi | 1186 | 1197.6 | 1228.5 | 1258.6 | 1289.1 |
G - odległość oś suportu - oś tylnego koła | 442 | 442 | 442 | 442 | 442 |
H - sztyca podsiodłowa | 30.9 | 30.9 | 30.9 | 30.9 | 30.9 |
I - główka ramy | 112 | 116 | 130 | 142 | 155 |
J - rura podsiodłowa | 368.3 | 406.4 | 431.8 | 457.2 | 482.6 |
Stack | 598.1 | 607.3 | 620 | 630.9 | 642.7 |
Reach | 410 | 430 | 455 | 480 | 505 |