• 905 V5

Symbol: W905V5
Kolor
Rozmiar
13899.00 -35% 8999.00
Do końca promocji pozostało:
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
8999
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Opinie
Wysyłka w ciągu 48 godzin
Cena przesyłki 0
Odbiór w punkcie sprzedawcy 0
Ustal z nami punkt odbioru 120
DHL 120
Dostępność Ostatnia sztuka!
Waga 20 kg

Opcja "Click&Collect" - +48 697 99 33 50

Zostaw telefon

Atakuj każdy ślad

Nasz hardtail enduro ze średniej półki do grawitacyjnej jazdy po szlakach/enduro, 905, ma to samo wielokrotnie nagradzane DNA, co nasz najlepszy hardtail do szlaków/enduro, 909 X, ale z mechaniczną przekładnią wraz z posortowanym prosto ze sklepu- specyfikacja podłogi, aby zapewnić wyjątkową wydajność na każdym szlaku.

Przegląd najważniejszych wydarzeń

– Lekka, ale wytrzymała, hydroformowana, wielowarstwowa rama 6061 T6 przeznaczona do pojedynczych pierścieni łańcucha (1X)

– Amortyzowany widelec RockShox Pike Select RC o skoku 130 mm

– Zwinne koła 27,5 cala z oponami Maxxis o dużej pojemności

– Przerzutka SRAM NX Eagle 1x12 (tarcza 32T x kaseta 11-50)

– czterotłokowe hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Guide T (tarcze 180 mm z przodu iz tyłu)

– słupek Whyte Drop.It (z upuszczaniem dostosowanym do rozmiaru ramy)

Dlaczego 905?

Model 905 został zaprojektowany tak, abyś mógł pokonywać najbardziej techniczne zjazdy, wymagające szlaki grawitacyjne i testować połączenia z absolutnym spokojem i pewnością siebie, zanim podjedziesz z powrotem, by uderzyć w nie ponownie.

Nasze holistyczne podejście „Total Geometry” łączy geometrię z doborem komponentów, aby stworzyć rower, który jest całkowicie dostrojony, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą jazdę od samego początku. Progresywna geometria 905 równoważy pewne, ale natychmiast reagujące sterowanie z komfortem całodziennej jazdy i podjazdów, a widelec RockShox ze skokiem 130 mm radzi sobie z kłopotami bez utraty prędkości.

Specjalnie dopracowaliśmy kombinację szerokich obręczy i opon modelu 905, aby zapewnić mniej nieprzyjemną jazdę podczas ostrej jazdy, aby zapewnić lepszą przyczepność, zgodność i kontrolę podczas pchania go na nierówną krawędź: opony 27,5 cala x 2,8 cala mają średnica toczenia jak niektóre mniejsze opony 29-calowe, ale ze względu na ich szerszą i większą średnicę w połączeniu z szeroką obręczą (szerokość wewnętrzna 35 mm) pozwala nam to wykorzystać ogromną objętość powietrza wewnętrznego opony, dzięki czemu można jeździć na niższych oponach naciski i znacznie zwiększają podatność na wstrząsy podczas jazdy - idealne do zachowania spokoju, spokoju i opanowania podczas uderzeń z kwadratowymi krawędziami, a także na sekcjach zapewniających nienaganną przyczepność i off-camber, zapewniających nienaganną kontrolę i niesamowitą zabawę podczas każdej przejażdżki.

Funkcje i wyposażenie

Model 905 łączy w sobie doskonały widelec RockShox Pike Select RC DebonAir 130 mm z tłumikiem Charger RC i przesunięciem 37 mm wraz z szeroką kierownicą Whyte 780 mm i krótkim mostkiem Gravity 35 mm, co zapewnia płynną, precyzyjną i pewną kontrolę. Mechaniczna przekładnia SRAM 1x12 NX Eagle zapewnia ostrą i wyraźną zmianę przełożeń wraz z zakresem umożliwiającym pokonywanie zjazdów i cofanie się, podczas gdy niezawodnie mocne czterotłokowe hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Guide T maksymalizują kontrolę nad hamowaniem. Przednia opona Maxxis High Roller II z potrójną mieszanką i szybko tocząca się tylna opona Rekon również zapewniają kontrolę i prędkość dokładnie tam, gdzie ich potrzebujesz, aby jechać do przodu i utrzymać linię. Nasza własna opuszczana sztyca Whyte Drop.It ze spadkiem dostosowanym do rozmiaru (rama w rozmiarze S/M = 150 mm; L/XL = 170 mm) zapewnia również pełne pole manewru, gdy coś się dzieje.

Unikalne, w pełni uszczelnione wewnętrzne prowadzenie kabli i węży BBX63 oraz kołnierz sztycy podsiodłowej sprawiają, że sterowanie jest ciche, wolne od brudu i bezpieczne, ale łatwe w serwisowaniu - nawet w najgorszych warunkach. Nasza specyficzna dla 1X konstrukcja ramy SCR (Single Chain Ring) zapewnia również dużo miejsca na błoto, jednocześnie zapewniając ścisłe prowadzenie i responsywność, podczas gdy podwójnie uszczelnione piasty i szprychy DT Swiss pomagają zminimalizować konserwację.

.

Tabela rozmiarów
S M L XL
5'2" - 5'6″ 5'6" - 5'10″ 5'10" - 6'2″ 6'2″ - 6'5″
157 - 168 cm 168 - 178 cm 178 - 188 cm 188 - 196 cm

image

 

Parametry ramy

Dane w tabeli podane się w milimetrach.

ROZMIAR S M L XL
A - kąt główki 64.5 64.5 64.5 64.5
B - kąt rury podsiodłowej 74.5 74.5 74.5 74.5
C - górna rura 600 627 654 682
D - wysokość suportu 297.5 297.5 297.5 297.5
E - wysokość górnej ramy 783 800 817 834
F - rozstaw osi 1173 1203 1228 1258
G - odległość oś suportu - oś tylnego koła 440 440 440 440
H - sztyca podsiodłowa 30.9 30.9 30.9 30.9
I - główka ramy 120 130 140 150
J - rura podsiodłowa 406.2 431 457 483
Stack 624 633 644 651
Reach 427 454 476 501
Dźwignie hamulców SRAM Guide T, Matchmaker
Dźwignie przerzutek SRAM NX Eagle, MMX, 12 Speed
Gripy Whyte Lock-on Enduro Grip
Kaseta SRAM PG-1210 Eagle, 11-50, 12 Speed
Kategoria Hardtail
Kierownica Whyte 6061 Alloy, 30mm Rise, 31.8mm, 780mm Wide
Korba SRAM X1 Eagle, X-SYNC 2, Direct Mount 32T, DUB, 170mm, Boost, 12 Speed
Łańcuch SRAM NX Eagle, 12 Speed
Mostek Whyte Gravity Stem, 35mm Extension
Obręcze WTB ST i35 TCS 2.0 System, Pinned Joint, Tubeless Ready, 32 Hole
Opona przednia Maxxis High Roller II TR 27.5" x 2.8" 120TPI, EXO Sidewall protection, 3C Maxx Terra
Opona tylna Maxxis Rekon TR 27.5" x 2.8" 60TPI, EXO Sidewall Protection
Pedały Brak
Przednia piasta Alloy, Double Sealed Cartridge Bearings, 15mm x 110mm Boost Through Axle, 32 Hole
Przednia przerzutka N/A
Przednie hamulce SRAM Guide T, 4 Pot, 180mm Rotor
Rama 6061 Alloy, Hydro Formed T6 Aluminium, Multi Butted, Custom Drawn, Tapered Headtube, Internal BBX63 Cable Routing for Dropper Post and 12mm X 148mm Boost Dropouts
Siodełko Whyte Custom
Stery FSA No. 57E Orbit ZS, 1 1/2" Lower and 1 1/8" Upper Sealed Cartridge Bearings
Suport SRAM DUB, BSA, 73mm
Szprychy DT Swiss Champion 2.0mm, Black Stainless, Brass Nipples
Sztyca Whyte Drop.it, 30.9mm, S/M 150mm, L/XL 170mm Travel, Paddle MMX Remote Lever
Tylna piasta Alloy, Double Sealed Cartridge Bearings, 12mm x 148mm Boost Through Axle, 32 Hole
Tylna przerzutka SRAM NX Eagle, 12 Speed
Tylne hamulce SRAM Guide T, 4 Pot, 180mm Rotor
Tylny amortyzator N/A
Widelec RockShox Pike Select RC 27.5", 130mm Travel, 37mm Offset, DebonAir, Charger RC Damper, Fast Black Coating, Tapered Steerer, 110mm x 15mm Boost, Maxle Ultimate
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie