

E-180 RS V3
Nowość !!
Raty dla firm
Bezpieczne płatności
14 dni na zwrot
Model Whyte E-180 RS doczekał się wersji V3. Zmiany w stosunku do modelu V2 (czyli rocznika 2020) są raczej kosmetyczne i skierowane na zbliżenie roweru do ideału w segmencie gravity enduro/freeride. Silnik Bosch Performance Line CX (Gen 4) z akumulatorem Powertube 625 Wh zapewniają świetne zasięgi i jeszcze więcej mocy (moment obrotowy 85Nm). Możliwość wyciągnięcia baterii po odkręceniu 2 śrub mocujących i złączki - cały proces zajmuje dosłownie 2-3 minuty.
Ten sam widelec Fox Float 38 Factory 180mm, z offsetem 44mm oraz z potężnymi goleniami 38 mm zagwarantuje świetną kontrolę nawet na najtrudniejszych zjazdach. Tylny amortyzator to nadal Fox Float X2 (170mm), Factory, ale nowość stanowi Shape It Link* zamontowany w standardzie. Pozycja w jakiej zamontowany jest Shape.it link fabrycznie podnosi suport od ziemi o 4mm wyżej (w porównaniu do roweru bez Shape.it link). W celu obniżenia o 4 mm suportu, czyli uzyskania bardziej progresywnej geometrii wystarczy wykręcić shape.it link, obrócić go o 180 stopni i zamontować ponownie (filmowa instrukcja poniżej). Można także dokupić drugą wersję czyli "shape.it link Up", który podnosi suport o 4 lub 12 mm powyżej ziemi (w porównaniu do roweru bez Shape.it link).
Zestaw kół DT Swiss Hybrid MTB 1700 ma najlepsze aluminiowe obręcze enduro i wzorcową piastę MTB Star Ratchet z łożyskami ze stali nierdzewnej. Napęd SramX01 1x12 z kasetę 10-52t, przerzutką X01 i korbą Race Face Affect E-Bike, z ramieniem o długości 165mm i z zębatką 36T to bardzo efektywne przełożenie naszej siły. Za skuteczne hamowanie odpowiadają 4-tłoczkowe SRAM Code RSC, z tarczami 220 i 200 mm i klockami metalicznymi. Nowe piasty Whyte z obręczami DT Swiss Hybrid H są splecione ze szprychami DT Swiss, tworząc zestaw kołowy wysokiej klasy. Piasty te posiadają 4 zapadki zazębiające się co 9 stopni. Piasta ta może być stosowana w standardowych rowerach z aluminiumiowa osią i korpusem oraz w rowerach elektrycznych z odpowiednikami stalowymi. Korpus piasty oraz łożyska są identyczne, więc jest to bardzo modułowy system. Model występuje w 3 rozmiarach M, L, oraz XL.
Bezkompromisowa geometria Whyte OTO w połączeniu z bardzo nisko położonym środkiem ciężkości oznacza doskonałe prowadzenie, równowagę i kontrolę. Wynika to z umiejscowienie silnika (zrotowany), oraz wsadzanej od spodu ramy baterii. Daje to maksymalną integralność strukturalną przy minimalnej masie i sztywności skrętnej. Kompletny eSystem firmy Bosch to niezawodność i bezkonkurencyjne wsparcie. Więcej o systemie Bosch Performance Line przeczytacie tutaj >>>
.
*Shape It Link to specjalnie zaprojektowany Shock Extender tak, aby pasował do wszystkich rowerów Whyte z pełnym zawieszeniem, wyposażonych w standardowy Shock Extender. Dzięki takiemu rozwiązaniu możesz indywidualnie dostosować rower do swojego stylu jazdy i terenu w jakim będziesz się chciał poruszać. Zmieniasz wtedy wysokość suportu od ziemi oraz kąt główki ramy (tabela w załącznikach). Niemniej nie ma to wpływu na przełożenie dźwigni lub kinematykę zawieszenia.
.
M | L | XL |
5’6” – 5’10″ | 5’10” – 6’2″ | 6’2″ – 6’6″ |
168 – 178 cm | 178 – 188 cm | 188 – 198 cm |
Parametry ramy
Dane w tabeli podane się w milimetrach.
ROZMIAR | M | L | XL |
---|---|---|---|
A - kąt główki (regulowana do) | 64.6 (64) | 64.6 (64) | 64.6 (64) |
B - kąt rury podsiodłowej | 75.5 | 75.3 | 75.1 |
C - górna rura | 605 | 633 | 663 |
D - wysokość suportu (regulowana do) | 344 (336) | 344 (336) | 344 (336) |
E - wysokość górnej ramy | 841 | 841 | 841 |
F - rozstaw osi | 1241 | 1270 | 1302 |
G - odległość oś suportu - oś tylnego koła | 444 | 444 | 444 |
H - sztyca podsiodłowa | 30.9 | 30.9 | 30.9 |
I - główka ramy | 120 | 130 | 145 |
J - rura podsiodłowa | 431.8 | 457.2 | 482.5 |
Stack | 626.3 | 635.2 | 648.7 |
Reach | 455 | 480 | 505 |
Specyfikacja techniczna
Opis
- Rocznik
- 2022
- Kategoria
- eBikes
- Silnik
- Bosch Performance Line CX (Gen 4). 85 Nm max Torque, 250 W nominal power, 2.79 kg 4 Power settings including progressive eMTB mode which automatically adjusts the support
- Bateria
- Bosch 625 Wh internal PowerTube. Reaches full charge in 5 hours with supplied 4A Compact Charger, 80% charge from 0 in 2.5 hours
- Wyświetlacz
- Bosch Purion
- Kolor
- Matt Black with Burnt Orange & Grey
- Rama
- 6061 Alloy, Hydro Formed T6 Aluminium, Multi Butted, Custom Drawn, Tapered Headtube, Internal Cable Routing, Shape.it Link and 12mm X 148mm Boost Dropouts
- Rodzaj ramy
- Aluminiowa
- Przedni widelec (skok):
- 180 mm
- Tylny amortyzator
- Fox Float X2, Factory, independently adjustable Compression and Rebound damping, Kashima coating
- Przedni amortyzator
- Fox Float 38, Factory 27.5”, 180mm Travel, 44mm Offset with Grip 2 Damper and custom tune, Tapered Steerer, Kashima Coating, 110mm x 15mm Boost, E-Thru Axle
- Główka ramy
- FSA No. 57E Orbit ZS, 1 1/2" Lower and 1 1/8" Upper Sealed Cartridge Bearings
- Tylna piasta
- DT Swiss 350 Straightpull with 24T Ratchet System, 12mm x 148mm, 6 Bolt with Magnet carrier, 28 Hole
- Przednia piasta
- DT Swiss 350, 15mm x 110mm, Centre-Lock, 28 Hole
- Szprychy
- DT Swiss Hybrid triple butted 2.34mm/1.8mm/2.0mm, Black Stainless, DT Pro Lock Squorx Nipples
- Obręcze
- DT Swiss Hybrid 30, Sleeved Joint, 28 Hole
- Koło
- 27,5"
- Opona przednia
- Maxxis Assigai WT, TR, 27.5" x 2.5" 120TPI, EXO + Sidewall Protection, 3C Maxx Terra, Dual Compound, Folding Bead
- Opona tylna
- Maxxis Assigai WT, TR, 27.5" x 2.5" 120TPI, Double Down casing, 3C Maxx Terra, Dual Compound
- Dźwignie przerzutek
- SRAM X01-E Eagle, Single Click, MMX, 12 Speed
- Przedni mechanizm
- N/A
- Tylni mechanizm
- SRAM X01 Eagle, 12 Speed
- Kaseta
- SRAM XG-1275 Eagle, 10-52, 12 Speed
- Łańcuch
- SRAM GX Eagle, 12 Speed
- Korba
- Race Face Affect E-Bike, 165mm, ISIS with X-SYNC Direct Mount 34T for Bosch Gen 4, Black
- Suport
- N/A
- Sztyca
- Crank Bro High-Line 3, 30.9mm, M/L 150mm Travel, High-Line Ball Socket Remote Lever
- Siodełko
- Fizik Terra Aidon, 145mm wide, Wingflex, S-Alloy Mobius rail
- Kierownica
- Race Face Turbine R, 35mm Rise, 35mm Bar Bore, 800mm Wide
- Mostek
- Race Face Atlas, 35mm Bar Bore, 35mm Extension
- Gripy
- Whyte Lock-on Enduro Grip
- Przednie hamluce
- SRAM Code RSC, 4 Pot with Sintered Metal Pads, 220mm Rotor
- Tylne hamulce
- SRAM Code RSC, 4 Pot with Sintered Metal Pads, 200mm Rotor
- Dźwignie hamulców
- SRAM Code RSC, MMX
- Pedały
- brak
- Tylne zawieszenie (skok):
- 170mm
- Hak przerzutki
- DROPWH18
- Łożyska w zawieszeniu
- WB0025 X 10 sztuk
W tej zakładce znajdziesz recenzje i testy wybranego modelu roweru Whyte.
Wideorecenzje, testy, przejazdy na wybranym modelu roweru Whyte
Komentarze
Twoja opinia nie może zostać wysłana
Opis zgłoszenia
Zgłoszenie przesłane
Twoje zgłoszenie nie zostało przesłane