NOWA ERA GÓRSKICH E-BIKEÓW

Whyte z dumą przedstawia swoje najnowsze elektryczne rowery górskie. Łącząc geometrię Whyte’a, sposób prowadzenia i charakterystykę pracy z nowym, mocnym, kompaktowym i lekkim systemem 4 generacji firmy Bosch, Whyte osiągnął to co do tej pory było niemożliwe:

• Opracował geometrię ramy w oparciu o sprawdzony system OTO (ang. Optimised Trail Offset) specjalnie zaprojektowaną dla elektrycznych rowerów górskich
• Zintegrował z ramą nowy system Bosch Gen4 i osiągnął rower z bardzo nisko umieszczonym punktem ciężkości
• Najnowsza kinematyka zawieszenia oparta o dampery w systemie metrycznym (Fox i RockShox), dedykowane do rowerów ze wspomaganiem elektrycznym
• Niewielka bezwładność na zjazdach, przy odchyleniu i toczeniu się oznacza wyjątkową manewrowość, co daje pewne i efektywne prowadzenie
• Lekki, kompaktowy silnik z niewyczuwalnym oporem na korbie, ustanawia nowy standard dla silników elektrycznych rowerów górskich. Przy ciężarze tylko 2,9 kg i z momentem obrotowym do 85 Nm jest o 48% mniejszy niż jego poprzednik (Bosch Gen3)
• Akumulator rurowy 625Wh – z opcjonalną szybką ładowarką 6A (3,7 godz. do pełnego naładowania)
• Jednostka napędowa, akumulator i sterowanie są w pełni zintegrowane z konstrukcją zawieszenia
• Wkładanie akumulatora odbywa się od dołu schodzącej pod kątem dolnej rury i trwa dosłownie 2-3 minuty.
• Przyszłościowe rozwiązania na bardziej pojemny akumulator (miejsce w ramie na większą baterię)
• Zagwarantowana maksymalna integralność strukturalna i sztywność skrętna dzięki jednolitej konstrukcji dolnej rury (wytwarzana w ciągu 18 procesów)
• Efektywne wykorzystanie materiałów – maksymalna sztywność skrętna lekkiej, hydroformowanej rury o grubości 2,7 mm
• Silnik wkładany od boku i chroniony 6mm warstwą aluminium – jedno z niewielu tak pewnych i bezpiecznych rozwiązań na rynku
• Wyjmowanie akumulatora jest niezależne od jednostki napędowej
• Nowe, wewnętrzne prowadzenie przewodów (hamulcowy, do sztycy podsiodłowej i wiązka elektryczna)

PERFEKCYJNA KONTROLA

Zaawansowany tryb eMTB zapewnia jeszcze lepszą kontrolę na szlaku, bez konieczności zmiany trybów jazdy. Silnik znacznie czulej reaguje na wysiłek kierowcy, zwłaszcza na niskich biegach, umożliwiając niezwykle czuły start.

MAKSYMALNA CZUŁOŚĆ

Nadzwyczajna czułość napędu dzięki koncepcji wielosensorowej, która wykonuje ponad 1000 pomiarów na sekundę. Dzięki temu jednostka napędowa charakteryzuje się niezwykle czułą reakcją.

NATURALNA DYNAMIKA JAZDY

Perfekcyjna kontrola. Potężny 32-bitowy procesor umożliwia przetwarzanie sygnałów czujnika z dużą prędkością. Precyzyjna kontrola i pomiar osiągów podczas jazdy, to najlepsze wsparcie dla rowerzystów każdej sytuacji.

FUNKCJA EXTENDED BOOST

Imponujące osiągi na szlaku! Extended Boost to bezkonkurencyjna funkcja umożliwiająca łatwe pokonywanie odsłoniętych korzeni, stopni i kamieni, nawet pod górę. Ta funkcja pozwala manewrować z większą zwinnością i łatwością nawet na najbardziej wymagających technicznie trasach.

WIĘKSZY MOMENT OBROTOWY

Napęd mocniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Zwiększony moment obrotowy do 85 Nm ma zauważalny wpływ na zachowanie podczas jazdy. Silnik przyspiesza szybciej, szczególnie przy niskiej częstotliwości pedałowania (niskiej kadencji) i znacznie ułatwia ruszanie pod górę. Rowerzysta ma do dyspozycji większą moc w każdej chwili.

STABILNOŚĆ TERMICZNA

Stworzona dla ekstremalnych obciążeń. Jednostka napędowa Bosch jest niezwykle wydajna, a dzięki całkowicie bezobsługowemu 16-pinowemu silnikowi elektrycznemu BLDC z najnowszym uzwojeniem pręta charakteryzuje się doskonałą stabilnością termiczną. Zapewnia to stałą wydajność nawet przy ciągłym obciążeniu.

POZNAJ DZIAŁANIE TECHNOLOGII eMTB I EXTENDED BOOST

AKTUALIZACJA I NOWE FUNKCJE

Doświadczenie z jazdy, które wyznacza punkt odniesienia. Od roku modelowego 2021, Performance Line CX zapewnia jeszcze więcej radości z jazdy na szlaku – a wszystko dzięki dalszemu rozwojowi oprogramowania i maksymalnemu momentowi obrotowemu 85 Nm. Zwiększony moment obrotowy zapewnia większą wydajność, wspierając Cię jeszcze większą mocą. W trybie eMTB i Turbo prowadzi to do znacznie szybszego przyspieszenia i znacznie ułatwia ruszanie pod górę. Dzięki szerszemu zakresowi kadencji, nieprzewidywalne sytuacje podczas jazdy można jeszcze skuteczniej opanować - na przykład w przypadku późnej zmiany biegów lub przyspieszania na ostrych zakrętach. Jazda pozostaje płynna i wolna od wstrząsów.

WEJDŹ NA WYŻSZY POZIOM

Progresywny tryb jazdy na każdą okazję. Zaawansowany tryb eMTB gwarantuje, że rowerzyści są dobrze przygotowani na każdą sytuację podczas jazdy na szlaku. Nowe funkcje czujników i sterowania silnikiem zapewniają znacznie szerszy zakres dynamicznego i naturalnego wsparcia. W zależności od nacisku na pedał progresywne wsparcie silnika idealnie dostosowuje się do warunków jazdy. Ulepszona regulacja trybu eMTB zapewnia optymalną kontrolę trakcji na wszystkich biegach i umożliwia organiczne prowadzenie („moc na żądanie”). Zachowanie przy rozruchu jest znacznie delikatniejsze i bardziej czułe - szczególnie na niskich biegach. Dzięki zwiększonemu momentowi obrotowemu jednostka napędowa obsługuje jeszcze szerszy zakres kadencji.

EXTENDED BOOST

Extended Boost to bezkonkurencyjna funkcja ułatwiająca pokonywanie odsłoniętych korzeni, stopni i kamieni na szlaku, nawet pod górę. eMTB można manewrować z dużo większą zwinnością i łatwością na odcinkach technicznych. Wyjątkowa dynamika oznacza, że przeszkody można z łatwością pokonywać, naciskając pedał z odpowiednią siłą. Pedały prawie w ogóle się nie zacinają. Nowa, innowacyjna funkcja w trybie eMTB może być kontrolowana w celu uzyskania optymalnego efektu we wszystkich sytuacjach. Jeśli przednie koło jest już na stopniu, wystarczy lekkie naciśnięcie pedału, aby dać zdecydowane „kopnięcie”. To przenosi zarządzanie pedałami na zupełnie nowy poziom.

JEDNOSTKA NAPĘDOWA PERFORMANCE LINE CX

Jednostka napędowa Performance CX jest wzorcem mocy wśród napędów konkurencyjnych napędów. Ważący 2,9 kg z maksymalnym momentem obrotowy 85 Nm zapewnia jeszcze więcej przyjemności z jazdy na wymagających trasach, pomimo wyjątkowo niewielkich rozmiarów. Kompaktowy, lekki i niezwykle wydajny napęd rowerowy, łączący wysokiej jakości materiały z niezwykłą mocą i wysokiej klasy czujnikami dla jeszcze lepszego komfortu jazdy. 

EFEKTYWNE WYKORZYSTANIE ENERGII

Optymalna wydajność silnika i skrzyni biegów w celu pokonywania długich, stromych podjazdów.

ZAWSZE PEŁNA WYDAJNOŚĆ

Idealny do szybkich sprintów i ostrych zmian tempa.

KOMPAKTOWY I LEKKI

Idealny napęd do sportowego użytku.